Oldalak

2013. október 27., vasárnap

Na és mennyit keresel?

Sokszor érkezik ilyen vagy ehhez hasonló kérdés a “kávésbemutatók” végén. Sokan talán arra számítanak,  hogy csendben megsúgom nekik,  “x” százezret vagy éppen milliót keresek havonta fixen ezzel az üzlettel. 

HÁT NEM!!!

A DXN üzlete teljesítmény alapján honorálja a tevékenységet, azaz aki sokat és hatékonyan dolgozik és ez által nagy forgalmat generál a hálózatában az sokat fog keresni. Aki azonban beregisztrál, majd otthon Mónika show nézés közben várja, hogy szájába repüljön a sült galamb az nem fog keresni semmit. (Ha valaki mégis azt ígéri, hogy munka nélkül is milliomosok leszünk, akkor fogjunk gyanút, hogy valami nem stimmel)


Így nincs egyértelmű válasz a címben feltett kérdésre. Egy biztos, ez nem olyan üzleti rendszer, amellyel másnapra milliomos lesz az ember. Természetesen lehet gyorsan haladni és hamar nagy jövedelemre szert tenni, de számomra sokkal vonzóbb az, hogy tartós munkával hosszú távra is valódi passzív jövedelmet termelhetek magamnak.

Másrészről érdekes kérdés kinek mit jelent a magas jövedelem. Én egy közalkalmazotti bérezésen szocializálódott fiatalember vagyok így nekem pl. a 200.000 Ft már jelentős jövedelemnek számít egy munkahelyről. Természetesen, aki vállalkozóként havi milliós jövedelemmel rendelkezik annak a 200.000 Ft konyhapénz lesz vagy még az sem.  Éppen ezért is nagyon nehéz magas jövedelmekről általánosságban beszélni, mert ez rendkívül egyéni.

A cég a forgalmat preferálja és honorálja elsősorban, gondolok itt arra, hogy a tagregisztrációért nem jár pénz, így hiába regisztrál valaki „finom erőszakkal” valaki sok tagot, nem fog jelentős jövedelmet termelni, ha a friss tagok nem indulnak el. A rendszerben éppen ez a csodálatos. Ahhoz, hogy én meggazdagodjak, a hálózatban alattam dolgozókra is szükség van, így fontos, hogy segítsem őket a jövedelemtermelés útján. Ebből következik tehát, hogy a belépés időpontja és a hálózatban elfoglalt hely nem határozza meg a jövedelmet. A hálózatban alattam lévő tag is kereshet többet, mint én, azaz nem az elsőként regisztrálók kaszálnak nagyon, hanem a teljesítménytől függ a jövedelem.

A forgalmon túl számít a jövedelem nagyságának szempontjából a részesedésem %-os nagysága. SA szint után azzal tudom jelentősen növelni jövedelmemet, ha a hozzám csatlakozókat segítem a munkába. Az alattam lévők sikere lesz az én sikerem alapja is, így mondhatóm ez egy igazán együttműködésre épülő hálózati rendszer.

Általánosságban hosszú távon a DXN rendszere nagyon egyszerűen meghatározható jövedelmet biztosít.

Minél nagyobb a befektetett munka annál nagyobb a megszerezhető jövedelem nagysága. A sok munka idővel meghozza az eredményt és jelentős passzív jövedelmet lehet teremteni a DXN üzletében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése