Oldalak

2013. november 15., péntek

Miért éppen a DXN?

Mert a világ legjobb cége!!!

Csak vicceltem J Ha ezt állítanám, sokan gondolnák kedves olvasóim közül, hogy ez a fickó egy elvakult emelemes aki megint azt állítja a világ legjobb cég az övé. Ilyennel pedig találkoztunk már és én nem szerettem az ilyen fickókat. 

Nagyon szeretem a DXN cég által nyújtott lehetőségeket és termékeket, de mégsem állítom, hogy a világ legjobb cége lenne. Elfogult vagyok, de nem hülye. Mivel nem ismerem a világ összes cégét így balgaság lenne azt állítani, hogy ez a legjobb. Másrészről mit is jelent a „legjobb” kifejezés. Kinek mit? Nagyon szubjektív fogalom, ezért nem praktikus jelző szó, hiszen annyira egyéniek az elvárásaink, hogy ami nekem jó az korántsem biztos, hogy másnak is az lesz.

A DXN cég egy kiváló cég !!!

2 éve találkoztam a céggel és közel 2 éve dolgozom is benne, így engem számos olyan impulzus ért és számos olyan tapasztalatot szereztem, aminek eredményeként nyugodt szívvel mondom ezt. A kiváló talán már kevéssé szubjektív fogalom, így ezt bátran használom. A cég kiválóságát két területen értem. Termék és üzleti lehetőség terén.

A termékről mikor azt mondom, hogy kiváló akkor arra gondolok, hogy:
  • Úgy hozza be életünkbe a gyógygombákat, hogy azt észre sem vesszük. Nem kell szokásainkon változtatni. Kávézunk, teázunk, hajat vagy fogat mosunk, stb. de mindeközben valami olyat jutattunk a szervezetünkbe (gyógygomba), amely javítja az egészségünket
  • A gyógygomba tartalom miatt, nem kell számolnunk élvezeti érték vesztéssel. A kávé finom marad, a sampon továbbra is habzik és tisztít, a fogkrém mentolos és fehérít, stb..
  • Ár-érték aránya megnyerő. Az adott területen, átlagáron csúcsminőséget kapunk.
  • A termékek egészségre gyakorolt hatásában nem kell hinni. Arra gondolok, hogy a hit csodákra képes, így ha valaki vakon hisz a téglapor csodatevő hatásában az érezni is fogja. A gyógygombáknál nem éreztem ilyet. Én nem hittel indultam a dologba, sőt mondhatnám szkeptikusan a gyógygombát illetően és mégis működött. A gyógygombák hatása lenyűgöző. Hit nem szükséges hozzá.

Az üzletről pontosabban az üzleti lehetőségről mikor azt mondom, hogy kiváló akkor arra gondolok, hogy:
  • Egy olyan terméket ajánlunk, vagy ha úgy tetszik, forgalmazunk, amely napi fogyasztási cikk, sőt némelyike szenvedélytermék, így könnyű vele kommunikálni (aki ajánlott már valaha terméket az biztosan érti ez mekkora könnyebbség)
  • Az üzletben semmiféle zavaró vagy terhelő kötelezettség nincs beiktatva, nem a regisztrációs díjam vagy éppen kötelezően előírt fogyasztásom mozgatja a rendszert. Nincsenek ilyen elemek ezért nekem, aki amúgy egy szabadságszerető ember ez nagyon tetszik
  • Azáltal, hogy nem részesül az ember a tagregisztráció belépési díjából nem gyanúsítható senki, hogy csak belépő-balekokat keres, akiket aztán a beléptetés után magára hagy. Ez a rendszer az EGYÜTTMŰKÖDÉSRE épül. A hálózatban alattam elhelyezkedő tagok sikere nélkül én sem lehetek sikeres, így elemi érdekem segíteni őket. A segítségnyújtás számomra szociális munkásként amúgy sem nehézség, de ez a fajta együttműködésre ösztönző rendszer rendkívül szimpatikus üzleti modell
  • Az 5000 Ft-os regisztrációs díj nem egy tartalom nélküli összeg. Egyrészről nem érzem magasnak egy vállalkozás elkezdéséhez ezt az összeget, másrészről a díjért sokkal többet kapok értékben, mint 5000 Ft. Weboldal(ak), árkedvezmény, forgalmazói jogosultság, webiroda és üzleti háttértámogatás teljes marketingtámogatással és eszközrendszerrel. Ez szerintem jó vásár és nem egy túlárazott mondvacsinált belépőcsomag
  • Nincsen kötelezően megvásárolandó termékmennyiség sem. 1 db bármilyen termék megvásárlásával le is zárult a kötelezettségek sora. Nem kell sok tízezer forintért számomra nem döntően fontos terméket vagy termékcsomagot kötelezően megvásárolnom. Persze lehet, de NEM KÖTELEZŐ.
  • Érdemi jövedelem teremthető még laikusoknak is. Dolgozni kell, de nem kell profi marketingesnek vagy hálózatépítőnek lenni a sikerhez
  • Könnyen átlátható és logikusan felépülő előmeneteli rendszer, számos és elérhető bónusszal
  • A jövedelem elosztása rendkívül korrekt. Ma is előfordul és bármikor elő is fordulhat, hogy a hálózatban alattam elhelyezkedő tag jobban keres, mint én. Igazságos rendszer, mert aki többet dolgozik, az többet is keres. Nem a korán belépők kaszálnak, hanem azok, akik dolgoznak
  • A cég egy malajziai cég. Ennek csak azért van szerepe, mert valahogy a távol keleti gondolkodásmód áthatja az egész üzletet és ez számomra szimpatikus. A nyugati világ sokszor túlzott versenyszellemben működik azaz, ahhoz hogy én nyerjek, másnak vesztenie kell. Itt nem érzek ilyet. Ahhoz, hogy nyerjek itt másoknak is nyerni kell innentől fogva együttműködésre ösztönöz és egy pozitív mintát ad arra az üzlet, hogy miként is kéne amúgy működnünk embereknek a hétköznapokban is.
  • Végül egy furcsa indok. Biztos vagyok abban, amikor valaki terméket vásárol rajtam keresztül, hogy segítek neki. Segítek azáltal, hogy megismertetem egy olyan termékcsaláddal, ami javítani fogja az egészségét, illetve segíthetek azzal is, hogy ha valaki üzleti szempontból közelít meg a dolgot, akkor az ebből származó jövedelemmel könnyebben elérheti a vágyott céljait. A vásárlóimtól és üzlettársaimtól az elmúlt 2 évben számos pozitív visszajelzés és köszönet érkezett, amely egyrészről megerősített abban, hogy jó helyen vagyok, másrészről megerősített abban, hogy valóban működik a dolog. A hálás vásárlók és partnerek köszöneteiből származó emocionális haszon, bár nem ezért segít az ember, de mégis jól eső és motiváló.  
Összefoglalva tehát a DXN cég egy kiváló üzlet lehetőséget kínál, benne kiváló termékekkel, így bárkinek bátran ajánlom, hogy ismerkedjen meg vele J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése