Oldalak

2013. október 13., vasárnap

A hernyógomba beindul

A negyedik nap reggelén megtörtént a csoda. Magamtól az ébresztőóráim előtt ébredtem és kipihentnek éreztem magam. Ez az érzés ismeretlen volt számomra akkoriban. Csodás érzés volt.

Csak, hogy értse az olvasó miért éreztem ezt csodának, pár köztes gondolat az akkori standard ébredésemről.

3 db ébresztőórát használtam 10 perces eltérésekkel beállítva, a szoba három különböző pontján elhelyezve. Nehezebb időszakokban még útakadályokat is állítottam, hogy ne tudjam olyan könnyen elérni a csipogó retteneteket. Az első óra megszólalása általában hatástalan volt. A másodikra már ébredtem, de gyakorlatilag nem voltam még eszemnél. Nagyjából egy zombihoz hasonlítottam reggelente, aki 1000 éves álmából éppen kászálódik felfele. Tutti zombi statiszta meló lett volna, ha ekkor látott volna Spielberg bácsi. Smink és egyéb Hollywoodi csoda-beavatkozás nélkül is. Gyakran sikerült azt a bravúrt is bemutatni, hogy minden akadályt áthágva, a három ébresztőórát lekapcsolva, visszafeküdtem és aztán ébredéskor nem emlékeztem semmire. Akkoriban délelőttönként sem voltam túl kommunikatív, így az egyetemen az óráimat mindig délutánra kértem, hogy a hallgatóknak érdemben tudjak órát tartani.

Nos, az ilyen ébredések után döbbenetes volt az ébresztőóra előtti ébredés hatása. Teljesen fellelkesültem és tele voltam energiával. Másnap ismét megtörtént mindez és kezdtem elhinni, hogy a hernyógomba valóban egy csodaszer a számomra.

Ismét erős hatást gyakorolt rám egy DXN termék. Nem volt továbbá kétségem, bele kellett vágnom az üzletbe.


2011. decemberét írtunk amikor MLM szkeptikusból, amatőr hálózatépítővé váltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése